Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

August 3, 2010

Yesterday

HAHA, bkn lagu The Beatles tuu, tpi pasal kemarin.
Lupa nk update, sbb aku sebok. SEBOK ??HAHA


Okeyy kemarin, mcm mcm ohh aku lalui, ehh, isnin kn ?? a'ah btul lah isnin. lupa sudaa. Adeii. Pagi pegi skolh, shit ! jadual bru kott. xsuka xsuka. Tpi jadual yg isnin best ah pulak. hmm, bgos bgos Thniah ckgu. Tpi yg hari lain lain mcm suckkk !! adeii, trima jee laa.

Kemarin best ah jgkk. Sbb bnyak jgk pengalaman dan bnda bnda bru yg aku buat/trbuat. HAHA. Tpi tu lahh, warna warna hidup aku kemarin. BEST :) Aku suka :)

Okeyy, pagi pagi. Dtng skolh lmbat kott. Dah ah kaki aku bengkak main bola. Tu laa, lain kali pakai boots, bila kena pijak ke apa ka, bru nk salahkn orang. Huishhh, dah la mai skolh jalan sengat mcm orng apa tah, lmbat plak tu, pastu kena denda. Adeiii. Mmng xsuka. Kena cabut rumput kat taman herba ckgu tuu, alaaa ckgu tu laaa. Haishhh. Trima ja lahh. Tu la, lain kali bangun awal okeyy.

HOHO !! birthday Alin kott, penolong ketua tingkatan kelas aku :) Haa? ketua tingkatan sapa? HAHA. buat tnya pulak kn. alaa yg apa?? F.B.I apa tahh. HAHA. Ohh, Hppy bornday Alin. Sedap ah kek coklet tuuu. Aku sorng je yg tibai dua potong. Yg lain sepotong jee. HAHA. Makasih makasih :) :)

Fuhh, for the first time in this year~ Aku staybackkk kottt. Bunyi mcm mahal jee. HAHA. Tpi mmng betul. Alaa, kn aku ckp aku nk brubah. Okeyy lah tu knn. HAHA. Best gak ah, port kami kat library jee haa. Sbb ?? sejuk and bnyak gilak buku buku rujukn. best best :)

Petang, jalan kaki main bolaaa~ HAHA. Xpadan dengan kaki sakit tuu. Ada hati lagik kn. HAHA. Weyhh koranggg, aku trpijak paku kottt. Ya Allahh. Berdarah. Fuhh fuhh. Pastu paling memalukn lagikk, AKU TRPIJAK TAIK KUCING. **ck punya kucing, ingt padang tu public toilet ka haa ?? Blasah jgk kot kucing tuhh. Haishhh.

Mlm, teman Arep pegi main badminton. Actually bukn teman. Saja nk menyebok. HAHA. Kira teman ah jgk kn kn ? Ya ya, hg mmng terer Arep ! HAHA. Smpai pukul bapa tahh. 10 lebih mcm tuu. Adeii, penat kott. Balik landing jup, letihh. Pastu buat report Biology yg bila punya tahh. Orng semua dah hntar, aku sorng ja yg bru nk buat. Pastu ? Lohh. tidoo laa =.=

Bye, Thanks :)


No comments:

Post a Comment