Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

August 15, 2010

BOOM !

MERCUN
wahhh. best best !!


"Fahmi, hg main mercun bola x ?
Kat kmpung aku bekalan mercun bola xsampai sebab kastam buat pemeriksaan"

wah wah wahahaha, padan muka hangpa !


HAHA, kawan lama aku, SAQIF. Weyh, xpaya la main mercun, bukan best mana pOn. kan kann ? Aku rasa main game best lagikk. 100x gnda lagik best kott. HAHA. Kalau nk main sngt, main ja MERCUN BAWANG. Jimat kos, best ?? ohh bole laaa. HAHA (tpi budk budk ja main)





No comments:

Post a Comment