Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

August 8, 2010

Rosak Rembat

HAHA, fon aku rosak ahh
dua tiga hari jgk lahh adei, alaa yg SE F305, kale putih.
So, pada sesapa yg aku xbalas msej or hntar lmbt, im so sorry.
Harap korng faham.


Dan xtnpa segan silu dan rasa simpati, aku rembat je fon maktok aku.
"Maktok, Ami pnjam sat tau, ala lgi pOn maktok xreti pakai kn, xsalah bgi pada yg memerlukn"
Thanks Maktok (:

Fon apa tah, no idea laa, yg tawu NOKIA yg ada lmpu suluh kat atas tu.
HAHA, tibai jaa, jnji bole msej. Bole tahan jgk la, betri tahan lama kott.
HOHO, tpi xdak warna. Ehh, tpi ada lampu suluh. HAHA
sempoi sempoi :)

Penat dah ajar Maktok aku guna fon, tpi xreti reti jgk.
Bkn apa, senang anak cucu nk kontek kontek.
Dia mara, sbb bila fon tu bunyi, fon tu buat dia trkejut. HAHA
Kengkdng ada yg ringtone bunyi binatang, contoh katak, dia ckp dia geli.
Pastu, dia ckp tulisn kecik sngt, dia xnmpk,
and bnyk sngt button, dia xtau nk tekan mana satu. HAHA

Yg fon aku plak, xtawu la apa pasal dgn dia,
tetiba jee pOn, guna xlah smpai setahun.
Nk kata bnyk kali jatuh, em bnyk jgk laa, tpi rasanya impak xlah kuat sngt.
Haishh, saba jee laa.

Okey, tu je for today.
Thanks :)




No comments:

Post a Comment