Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

August 10, 2010

Kusut Otak

Tulaa orang ckp, lain kali jgn tangguh tangguh. Bila tngguh, mcm nie la jadinya. Hntar msej kat orng nk mntak tolong pOn dah xdak guna, sbb semua dah tido dahh.

Oral ah nie, HAHA. Oral test, orng dah buat aku ja yg belom lagik. Dah tu, esok nk test mlm(pagi) bru kalut nk cari tajuk. Tu baru tajuk tuu, belom isi isi lagik nehh. 'M' word betoi.

Nasib baik la ada hmba Allah sorng ni, Athiqah. Cousin aku sorang nehh. Tunggu dia bukan main lama nk online. Nasib baik lah dia online akhirnya. Makasih weyhh. Jasamu sangat sangat sangat dikenang. Crius dikenang. Crius crius xtipu. HAHA.

Ikut sesuka hati aku jaa, nk mntak tu mntak nie. HAHA, kawan dah la niat baik nk tolong, yg aku ikut suka ja suro dia buat semua then aku salin jaa. HAHA sorry weyh. KUSUT OTAK aku sebenarnya. HAHA.

Dia siap kena buat folio akaun smpai brapa weyh ?? Tahh, 40 urus niaga apa xtau. Kalau dia bgi tau pOn bukannya aku faham. HAHA. Dahtu bole pulak aku rembat masa dia untuk kepntingan aku. HAHA. Lepas dah habis aku punya hal. Dia smbung folio diaa. HAHA. Sorry weyh. Im so sorry. Crius sorry. HAHA. Cukup cukup.

bapak ahh dah 2.30 kott !!
esok bagun lambat ah aku.
xpaa, buah last aku nk layan movie dua tiga das dulu.
Pastuu, tidoo


TERIMA KASIH ATHIQAH (:

No comments:

Post a Comment