Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

December 19, 2010

Tadi aku bukak Berita Harian Online .
Mmng aku bukan jenis yg suka bukak paper pagi pagi .

Bila aku bukak, aku bngga tgok brita neh :

JURULATIH K Rajagobal dijulang pemain negara selepas tamat perlawanan menentang Vietnam, malam tadi.

Barisan 10 pemain Vietnam gagal tembusi kubu kental skuad Rajagobal

"PEMAIN sudah tunjukkan taring harimau yang sebenar. Walaupun permainan tidak menarik, tetapi kita layak mendapat keputusan ini. Saya optimistik kita dapat menjadi juara kali ini.
“Saya semakin yakin dengan peluang kita pada final nanti selepas pencapaian pemain hingga ke tahap ini. Walaupun pada awalnya kita tidak meletakkan sasaran, tapi kini alang-alang sudah sampai ke final, lebih baik kita selesaikan sehingga muncul juara.

“Saya rasa cukup gembira kerana ia sesuatu yang amat istimewa mara ke final walaupun skuad kali ini dibarisi ramain pemain muda selepas beberapa pemain utama dilanda kecederaan.”
-JURULATIH K Rajagobal-



Actually aku tak tgok pOn match semalam, dan xtau dan xambek tau pulak bnda tuh ada semalam. Tpi bila baca bnda nehh, aku agak bangga skit la kann. WalaupOn menang agregat 2-0 time first match hari tuu.

My fav player :


Yaa, Khairul Fahmi Che Mat. Budak klatee. Goalkeeper. Bukan sekadar nama tapi dia nie agak pro. Sngt pro okey. Gila smart (aku bukan gay) dan STYLO :)

do your best in final !

No comments:

Post a Comment