Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

December 21, 2010

Bosan bila tnggu video di Youtube tgh loading ?


HAHA, aku pOn bru tau bnda nehh. Agak menarik lah kan. Xsangka boleh main game ular pulak kat youtube nehh HOHO.

*Kepada sapa yg dah tau : aku tau aku nie KUNO skitt. HAHA

Bila aku dah tau, video yg aku nak tgok pOn aku abaikan. Syoikk main punya pasal.

Okeyy, bnda nie mudah jee. Yg video kat atas tu dia ajar cara nak main tros. Tpi aku main bila video tgh loading sahajaa. Biasa laa, kengkadang intrnet nie bembab lengai mcm 'M' word ! HAHA

Apabila video yg hngpa nak tgok tgh loading mcm nie :


Cara aku main :

1. Make sure, semua benda trtumpu pada video. Maksud aku, bila hngpa tekan button BAWAH or ATAS, page hngpa xkan bergerak ke atas or ke bawah. Caranya, hngpa clik saja kat video tuu. SENANG =.=

2. Time video tgh loading (paling penting)

3. Bila dia dok loading, tekan button atas. ATAS okeyy, Bukan BAWAH, TEPI or TENGAH (ada kaa ?) . A to the T to the A to the S. A T A S !!

4. ENJOYY laa weyhhh ! HAHAHA ;DD

#ikot cara video kat atas tuh lagik senang hngpa nak faham






*jangan bagi kena dinding weyhh ! Nnti kalah. Sbb ulaq kat youtube neh xboleh tembus tembus mcm kat phone :P

Masih xfaham ? ANDA BENGAP !

bye bye :)







No comments:

Post a Comment