Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

December 6, 2010

haiyooo =.=
pukol brapa dah nie ? 5.31 !

gahhh, aku nak tidoo.

mcm mcm dah nie dok denga. bunyi tuh laa, bunyi nie laaa. grr
Aku xtau kenapa xboleh tido. Nak kata tido petang, xlah pulak. adeii
Bangkit lambat ada laaa. em :(

Huishh, ada jugak yg onlineFB pagi pagi buta nehh(trmasuk aku). HAHA

Haa, nak bagi tau, hari selasa pagi, aku dan Ma aku akan ke KL.

To kawan kawan:
Sorry xdapat join hgpa pegi pesta :( dan sesapa yg mai rumah panggil aku xkeluar keluar, aku ada di KL. mai KL panggil aku muahahaha. Dan aku denga ramai jugak yg akan ke KL dan ada di KL. So, infrm lah aku kot kot boleh meet :)

Awat ramai sngt yg nak bekerumun kat sana eh ? Apa ada dgn KL ?

ada KLCC ?
ada Repid KL ?
ada Monorail ?
ada Mid Valley ?
ada Stadium Bukit Jalil ?
ada bnyk mak saleh ? so sexy =.=
HAHA

Mmng mcm mcm ada kat sana. Sure ah kan, nama pOn Ibu Negara. Tpi aku pegi sana nk tgok Pak Uda dan Mak Uda aku balik dari mengerjakan Haji. Dan pegi sana jugak atas permintaan sepupu sepapat kat sana. Dijemput tuhhh. well ~ HAHA :) Harap akan jumpa atau ada sesuatu yg special untuk aku kat sana. Aku pegi sana pOn dalam seminggu lebih mcm tuu, then blik sini blik. Harap KL best la time aku pegi nnti :)

okeyy, dahh rasa mengantokk. opss, plus LAPAR
jom makan ;)

byebye

No comments:

Post a Comment