Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

December 18, 2010

Cerita Melayu Lagi

okey

Hari yang boring, dan tidak boring lagi apabila aku mndapat satu pnggilan tipon :

"weyh ada mana ? meh pasific cepat. kami dah ada sini dah sorry lupa ajak hang. kita tgok wayang"

-AREP-
sapa la lagi kann. HAHA



untuk pengetahuan semua, aku mmng xkan tolak kalau orng ajak tgok wayang. Sbb aku sngt sngt dan sngt SUKA. tahap apa xtau lah kan. Yg pnting sukaa HOHO. Okey, aku xtau cita apa depa nak tgok. lantak ahh jnji xboring. Before aku troihh ke Pasific, aku pegi rumah Yaqin dulu. tau sapa ? xtau ?

ini lah beliau yg ku kata kan. HAHA

Pegi rumah dia sbb dia pOn nak pegi jugak. Nak beli kasut Supra apa xtauu. Xpaa tibai jaa. Dah smpai rumah dia, dia tnya " nak lalu kot mana ?" Hee, mana mana sajaa.

Dan kami ambek keputusan untk jalan kaki ke Jalan Baharu untuk naik JEJANTAS.

BUDUS !
lain kali buat la jejantas satu kat pauh jaya jugak, kalau dah bajet sngt pOn buat la zebra crossing ke kann untuk kekami yg jenis takut untuk lintas jalan neh.

Hee, nak buat mcm mna kan. JKR lah nie. haishh. Okey, dah smpai Pasific, jmpa depa :
Arep :)


MatKedah :)

dan
Luqman :)


Then aku tnya Mat, weyh kita tgok cita apa ? "mak limah kembali pulang" dia cakap. Okey blurr satt. =.= . Crita apa tuu ? xpenah dengaq pOn. Yg Arep dok gelak srupa kena sawan kmbing apa xtauu. Haishh.

OHH CRITA NEH

urrr =.=
Honestly lah kan. crius aku xsuka tgok crita melayu kat pangong. Crius tak. Mcm buang masa, sbb sat sat nak keluar TV dahh. Opss, sorry, bukan aku nak kutuk. Tpi, okeyy laa crita crita melayu skarang dah semakin maju dah kan, cuma SLOWW skit nak begerak haa. Xpa xpaa, pelan pelan la nohh.

Yess, crita Hantu Kak Limah Blik Rumah. Filem Melayu kan weyhh. Xkan nak demand lebih lebih kot kann. Boleh gelak TRBAHAK BAHAK je laaa. Hmm, jalan crita agak mengarott. Tpi lawak sehh. Lawak gila babeng, babeng pOn xlawak mcm tuh tau HAHAHA. Seram pOn ada jugakk. *aku xpernah tgok crita seram kat wayang. HAHA, KANTOI =.=

WEYHH, KASUT SUPRA Yaqin BAPAK CNTIKK.
gila sawan aku mcm nak kena penyakit kentot bedarah dahh.
Crius cantik. MERAH LAGII. HOHO
*tapi sorry, aku xminat Supra :P



No comments:

Post a Comment