Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

July 20, 2010

Waktu Maths

Aku trdengar satu dialog :

abang A : Weyhh !! MENGARUT !! Untk apa kita blajaq bnda nehh. Xdak guna laa.
abang B : Weyhh bodo diam ahh. Nie ilmu ah bongokk !!
aku :) : ckp pelan pelan. tcher dok usya kita laa. *whisper

berhnti sekejap :) 5mnit cmtu la.
smbung blik~

abang A : Weyhh bangang ahh. ishhhh. aku xpaham untk apa semua nie.
abang B : **** la hg niee. Ilmu Allah luas ahh. Satu hari hg nnti tau pasai apa hg blajq bnda nie.


2 comments: