Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

July 18, 2010

Red Parrot Fish ♥


HOHO !! Okey, cita dia mcm nehh.
Nie ikan trbaru kelas akuh. Nma ikan nehh Red Parrot Fish. Arriz yg tolong belikn, dia beli kat mna xtnya plak, yg tawu harga RM9 jee. Kami kena pasang akuarium kelas blik setelah akuarium tuh musnah mcm kapal pecah dgn tnpa sebab musabab HAHA. Adeii. Sedihh :(

So, ini lah ikan frst kami setelah akuarium yg dulu dah musnah dgn ikan ikan pOn dah mati. Harap sejarah lama xberulang lagikk. HAHA.

Kami brsetuju nk bgi nama beliau RAUL sbbnya dari Paul "si sotong" tuh ah punye revolusi. Haishh, kuat sungguh sotong tuh punya penangan. HAHA.

RAUL pOn sedap jgk kn kn? HAHA. Mcm nma pemain bola plak dahh. tibai jee. Arriz yg cdangkn sbenarnya. Trima je lahh knn.

Okeyy, harap si RAUL neh selesa dgn tmpt bru beliau. WalaupOn wat masa skrng dia tgh sunyi, xde awek. wakakakaa. Saba je lah RAUL ehh. Nnti aku crik awek untk kau. Pstu kwin, pstu dpt anak. HOHO!! best best.
KAMI SAYANG RAUL

No comments:

Post a Comment