Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

July 24, 2010

24-7-2010

1. Sekolh pulak dah hari nie. suck !
2. i just dnt know why aku pegi skolh although aku tawu xbest.
3. Mcm yg dirncang. Prgi kdai mamk dlu sarapan dua tiga das. HAHA.
4. Plan maker : AFIQ. HOHO !! Kuncu kuncunya : Fahmi & Arriz.
5. Blik ke skolh dalam 8.20 mcm tuhh. GILAK !
6. Xkena tahan. SMOOTH. cntikkkk.
7. Msej dgn Arep kat skolh. Dia di kelas dia, aku dikelas aku. XDA KEJA !
8. Arep !! kenapa hg call aku ahh ? nasb baik xkantoi dgn ustazah. shit !
9. karen xda plak dah.=.= Otak aku xleh trima plajaran time tuhh. Adeii.
10. Trikh hari nie apa ehh ?? (5-6 kali aku tnya soalan nehh)
11. batuk, slsema XHILANG !! fuhh fuhh. Tpi bole tahan. Cool jee.
12. 24/7/10 YG BORING :)


No comments:

Post a Comment