Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

March 7, 2011

OLAHRAGA !

Definisi :

latihan atau sukan yg melibatkan kekuatan fizikal, ketangkasan dan stamina


Kalau kamus orang putih :

activity involving physical prowess


Tadi aku pegi lawan olahraga kat SMS Tun Syed Sheh Shahabuddin. Bessstt wooo bnyk awekkk ! HAHA. Xdak ahh. Dah mcm rusa masuk kampung. Peerrak. Tpi tu laa, time management trok sikit la weyh ! Acara yg aku trlibat semuanya lewat 2jam dari jadual. Hasihh. Naik bebuluu tunggu lama lama. Kalau sejuk mcm Afrika xpa la jugakk. Ni panaih gila babeng mcm kat Antarctica nuu. HAHA sinis .


Aku masuk 3 acara sahajaa. Tu pon lengohh tangan weyhh. Semuanya yg melibatkan baling membaling ni. Adeii. Acaranya adalah :


Merejam lembing

*xboleh blah


Lempar cakera

*xboleh blah jugak


dan


Lontar peluru

*boleh blah skit, tpi xboleh blah jugak. SAMA JE LA !



Gila, tdi dalam hati aku cakap "aku nie kat bumi ke kat planet mana ? Semua mcm bukan manusia jaa. Depa nie makan apa la smpai bapak kuat gila mcm nie. Baka apa la depa nie. waateefaakk =.= grr"

Apa yg aku blaja, SAIZ/UMUR/FIZIKAL tidak memberi makna apa apa.

sekian trimakasih :)

No comments:

Post a Comment