Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

February 2, 2011

Frist official training

Macam grrrrrrrr !

Habis training rugby kat skolah, gila penat bak ang.
Dah la hangatt, tpi sumpah bestt. Macam star ahh akuu. Kapten lah katakan.
Training tackle, scrum, line, last skali main rugby touch.


Haa, yg nie laa yg nak habaq mai kat hgpa niee.
Mcm ngekk weyhh. serrr !

Dah habis training, ckgu suh kumpoi.

cekgu :

Okey, tahun nie kita takkan hantq bawah 18 main untuk tournament 15's yg bulan tiga, sbb pruntukan skolah tidak mencukupi dan kita xcukup pemain dan mungkin kita xcukup masa( trining pOn sebulan 2 kali, mcm mna nak pro). Then, bla bla bla (xdak mood dah weyhh). Yg bawah 18 mungkit ada 7's nnti. Tu pon xpasti. Bla bla blaaaa ~

Usaha aku selama nie mcm sia sia jaa, bagaikan melepaskan tahik di tangga dah. Fuhh, crius down kott. Babeng ! hoihh, chill chill. Xpaa, better then nothing. Tibai ah 7's . Pon bolehh laa. Tpi grrrrr !




gaaaaaarrrrrrrrr !!

No comments:

Post a Comment