Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

January 29, 2011

Tiempo !

HOHO


Nama dia Tiempo

Yg nie jenis Natural III FG

Size 10


HAHA, ada apa dengan nama. Aku beli untuk keselesaan. Kira frist kasut bola yg prnah aku ada dan paling selesa pernah aku pakai. Tpi kasut nie bukan untuk main bola, aku beli untuk main rugby. Sebenarnya bukan aku yg beli. Ma aku yg beli, duit aku brapa percent lah sngt. Harga xmahai sbb time sale. Aku bru ja beli tadi HAHA. Biasa lah, tetiba jadi sronok gila babeng. Buat apa kan nak beli mahai mahai, sedangkn aku xpro. HAHA

Sbb apa eh aku beli Teimpo. Sedangkan bnyak kasut yg sempoi lagi stylo boleh aku beli. Sbb stud dia bulat. Tau kan stud tu apa ? alaa yg tapak tajam tajam kat bawah tuu. Kalau stud bulat, kira grip lagi sempoi laa. Bru la side-step makan. HOHO Senang cita, sesuai untuk sukan lasak .

Okey tuu jee. And crius kasut nie selesa gila.

BYE BYE !

Sale habehh 6 HB weyh !
so CEPAT

No comments:

Post a Comment