Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

January 1, 2011

2011




Skarang pOn aku xtau hari nie tarikh brapa . Style bodo ah aku nie. Nak buat mcm mana dah aku mmng xreti nak ambek tau. Peralihan tahun baru nie pOn aku xada rasa apa apa . Sikit pOn tak. Kengkadang aku sendiri xfaham dengan diri aku walaupOn nama aku FAHMI. haha. Biar biar, lama lama okey ah kott. =.= apa aku mengarot ?

Okey, memandangkan tahun baru sudah menjelmaaa . Banyak orng cakap pasal AZAM. HOHO bunyi macam mahal jaa. Tapi xstylo mana pOnn. HAHA. Aku boring ah dengan bunyi azam nie. Tukar ah bunyi stylo skitt. Ah malas ah aku azam azam nie. Ornag mcm aku, azam nie xmembawa apa apa manfaat pOn. Sbb xpenah dan xkan trcapai.

Actually aku nak cakap dua benda atau dua perkara atauu dua 3 4 5 . . haha xdak ahh.
Dua benda nie adalah benda yg buat aku sronok dan xbest untuk tahun depan. Seriously tahun depan cnfrm ah xbest kan. Tpi bila aku rasa xbest, aku kena cari satu benda yg buat aku ada semangat untuk hadapi tahun depan.

Okey yg buat aku rasa sronok dan best dan semangat untuk tahun depan ialah benda bujur nie :


Haa, pro arr. HAHA. Tau kot noh nie benda apa ? Terang terang dah tulis tu.
Fuhh, tahun depan ada tournament U18 15's kott. Dalam bulan tiga. Cnfrm main forward. Ada rezeki dapat "number 8" HOHO. Benda nie saja kebahgiaan aku untuk tahun depan. Kalau cikgu xbagi main jugak xtau ah nak kata apa. TOLONGLAH BAGI ! Aku bukan pro pOn main benda nie. Kawan kawan aku pro ah, ada yg main heskol, soksek. Boleh ah stakat nak main tuu. no hal jaaa, lagi pOn benda nie tiap tiap petang dah kami dok main. Sampai boring .

Okey, yg tu SATU. Yg ke DUA nie :


nahh ambekk. HAHA. Walau macam mana xbest pOn benda nie, kita kena hadapi jugak.
Bayangkan, dalam masa xsampai setahun kita nak tentukan masa kita bertahun tahun. Fuhh, mmng ahh. Mmng aku ada mcm mcm masalah kat skolah time tahun lepas, pasal blajaq laa, pasal disiplin laa. Tpi ! tahun nie aku AKU SKEMA. Biar orng nak kata apa. Yg penting aku NIAT KERANA ALLAH. Sbb benda nie bukan benda mudah. Dan tolong jangan ambil mudah. SPM kot bhaii .

Dalam kelas pOn aku nak duduk baris depan. Haa ? xnampak ? Aku tinggi sngat ? Tepi skit ? Tolong duduk blakang ? HOHO. Dont even think . Because i never care . Pasai kat hgpaa. Sorry :)
Satu ja aku nak pesan


Berkat usaha, isyaAllah berjaya :)



No comments:

Post a Comment