Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

May 25, 2011

Assalamualaikum !


Lama gila kan aku dah tak bekubang kat sini. fuhh. Criusly takda masa. Study ? hell tak. kah kah kah ! rindu aku tak ? macam boodoo . Mesti ah tak kann. haha

Tahun nie aku nak SPM. Mengikut kemahiran ilmu hisab aku, kami mungkin ada masa dalam 5 bulan macam tuu. Tak lama mana haihh. Dekat sekentot dah ponn. Pejam celik pejam celik, dah sehari. HAHA, yalaa aku tidoq sehari dua kali jaa. Tapi kalau diam diam ubi berisi tak paa ah jugak kan. Nie tiap tiap hari macam hari hari aku pada zaman Tadika Graduan Kecil ja baik tak payah. Kejaa main jaa. MAJAL (masalah) =.=

Dah laa study tak mau, Addmath keja fail, Kimia payah nak lulus, BI aku worst than shit, tambahan pula DoTA derek kalah. Dah la kalah, then jadi spoiler of the team pulak =.= damitttttt. Cita cita bukan main tinggi menggunung. Tapi effort takdak ! ayooo.


Takpaa. Aku tinggalkan kejap coretak kita buat kali nie. Aku akan try update blog nie mcm zaman dulu kalaa. Actually bnyak bnda nak dikongsikan. Tapi tu laa, student lah kata kann padahal stupid :P . Hey guys, jangan baca jee, at least learn something ;)


Okey lah. Lets goneee ~

2 comments: