Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

October 14, 2010

Lama Sudah

Assalamualaikumm ..

HOHO !!

Rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari. Dah ada pc dpn mata tunggu trcangak taik ayam apa lagikkk knn, kita bloging ahh !!. HOHO, dah lama xmerepek-meraban nehh.

Okeyy. Hari nie hariiiiiii, ohh Khamis. Kalau pegi skolah sure blik lmbat. Ahh, bnda tuh normal. Nak cita apaa ? What's on your mind FBI ?

Hari Selasa lepas ada budak baru masuk kelas. Dia dari HSBM. Nama dia Nur Hidayah kalau xsilap. HAHA, bru masuk dah kena buli. Padan mukaa ! KAH KAH KAH. Yang lawak nya, masuk skolah tawu, nak blik xtawu. HAHA, xjumpa pintu pagar. HAHAHA. Sumpah lawakk. Yang pelik pulak, bila hari Selasa daftar masuk, Rabu dah xmai skolah dahh. Mmng sempoi ahh. Tpi orng kata dia ada penyakit. Mungkin laaa.

Ohh, hari ni pasai apa xmai skolah ? Bajet mmng nak mai. Dah pakai baju skolah bagaikan segak dipagi raya dahh, tgok tgok jam dah pukul 8.05. DAMN ! "Nak pegi ka xmau" tu ja yg brmain di kepalo otak den nehh. Lepas tu Ma cakap "xpayah pi laaa" :) :) :) best gila bila dengar benda tuhh. HOHO !!

Ma cakap xpayah pegi sebab satgi nak pegi hospital. Pegi sana nak derma darah. Fuhh benda baru tuh. Derma darah untuk Pak Su aku. Dia prlukan darah O. Kebetulan aku pOn bedarah O, dan kebetulan jugak xpegi skolah. Pegi satgi dalam pukul 12 maybe. Tah xtauu.

Sementara boring, aku main game dulu, FIFA10 dan tanpa menyedari yg diriku dalam brpakaian skolah yg bagaikan segak dipagi raya. HAHA. Habis main, tukar baju. Bila tukar baju tringat Afiq Ishak a.k.a Afiq Figo. Kebetulan dia xpegi skolah. Call dia, ajak pegi CC lahh. Dan kami skarang di XYZ.

Setakat ini sahaja coretan buat lembaran kali ini. Ada rezeki kita jumpa lagikk :)

Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment