Kadang kala saya sememangnya mengarut dalam berbahasa. Akan tetapi, itulah diri saya. Saya tidak mahu jadi orng lain, tidak juga mahu jadi sempurna. Saya mahu jadi diri sendiri. Saya berbahasa atas perspektif yang saya ada dan semua ini secara luhurnya dari kotak hati dan fikiran saya. Bacalah dengan minda yang terbuka :)

September 8, 2010

RAYA :)

Okeyy, puasa hari nie dah masok ke-28 kott, lupaaa.
HOHO, lama dah xupdate blogg.
Trgerak hati nk update hari nie sbbnya hari nie sangt sronok.

Hari nie aku blik kmpung. Kmpung aku di Tanjung Bunga & Tanjung Tokong. Dua dua kat Penang. Tpi hari nie, tanggl Ramadhan ke-28 aku betolak ke Tanjung Bunga. Kmpung sebelah Mak aku. Semua orng dah blik kmpung, mak, adik, big bro. Hnya aku dan ayah aku je kat ruma lagik nie. Pak Uda aku datang ruma, dan jupgi aku tumpang beliau ke kmpung.

Blik kmpunggg, SUMPAH BESTT. Semua masalah aku hilng bila dengar nk blik kmpung raya. Semua orng blik, family Pak Long, Ma aku, Pak Uda, Pak Teh, Pak Cik, dann Pak Su. Begitu juga sepupu sepapat yang bapakk gila gempakkk.

Pnjam beg haji ma aku. Gilak besar. Xtau la mcm mana bole sebesar tuu. Aku rasa bebaju aku xla bnyak mana pOn. Tpi ianya sngt besar dan beratt. Bedal jaa. Yg pnting aku happy. Aku xpasti semua benda dah aku sumbat dalam beg tu ke belum. Rasanya semua dah ada. Yg trtinggl, pedulikn.

Okey, raya petama di macam selalu, di Tanjung Bunga. Ke-2 di Tnjung Tokong. Ke-3 melilau. Ke-4 blik ruma kott. Kalau smpat aku update about my first raya. InsyaAlahh.

Buatkn Lebaran Kali Ini Brmakna Buat Anda :)

bye bye PAUH JAYA :)
bye bye KAWAN KAWAN :)
Assalamualaikum, mohon maaf zahir & batin :)

1 comment: